每日献礼
(英文名:Daily Tribute)
DailyTribute.png

每日献礼界面

欢迎回来,指挥官!

Ordis,登录时语音

每日献礼系统是更新18中新引入的任务奖励系统。它取代了以前的登录奖励系统。

每24小时登录进游戏一次,玩家就可以随机获得一个每日献礼奖励。奖励领取次数于每日UTC(协调世界时)午夜零点重置。在玩家达到一定的里程碑,也就是登录天数积累到一定程度时,会得到一项固定奖励。每达到一个里程碑后,玩家就会继续向下一个里程碑进发。每日献礼系统只计算总登录天数,玩家无需保持连续登录。举例来说,当一个玩家连续登录7天后,中断了一天,那么在第9天他仍然可以得到8天的积累天数奖励。

每日献礼的奖励时随机抽选的,但段位高的玩家获得稀有奖励的几率会更高。每个段位会提升5%的稀有奖励出现几率。

此外,玩家每日在UTC时间零点后进行的第一个任务都会得到双倍现金奖励,这就是所谓的“每日首胜加成”。但这个加成不会影响指数之场任务、 夜灵平野奥布山谷的现金奖励。如果玩家当天第一个完成的任务是上述几个中的一个,那么每日首胜加成就会被白白浪费。

每日首胜的现金加成将会叠加在已有的加成上,即此时所有获得的现金将会是没有加成时的四倍。它也亦可能叠加到活动周末现金加成上,如果此时三个加成(每日首胜加成,玩家使用的现金加成与活动周末现金加成)都处于激活状态,则此时获得的现金数将会翻八倍。

每日献礼刷新还有:

至GMT0点时间:

奖励

下列物品已经证实存在于每日献礼的奖池中:

*白金充值折扣有48小时的生效时间,可以在单次购买白金时使用一次,即同时购买多份白金时也只对其中一份生效。不能用于购买Prime AccessPrime Vault,但依然会使充值折扣失效。

**商城物品折扣不能用于购买Tennogen物品以及组合包。

†只能获得玩家未达到精通等级的战甲/武器的蓝图。

里程碑

从累计第0天至第1000天,玩家每50天就会得到一个从旧版里程碑同期奖励中三选一的机会(举例来说,在100天的时候,SundialSwordAndBoard.png 西格玛&南极座不会作为三选一奖励出现,因为它在旧版里程碑中排在SundialPistol.png 方位角SundialAxe.png 天顶之星SundialRifle.png 天穹之顶之后)。

  • 纹章资源奖励的出现时间为第50天、150天、250天,以此类推。
  • Prime版MOD奖励的出现时间为第200天、400天、600天,以此类推。
  • 武器奖励的出现时间为第100天、300天、500天,以此类推。
  • 注意,北极星披饰北极星护甲组合包仍旧会在800和1000天出现。

下面展示了更新 23.10改变每日献礼前的原始每日献礼的的里程碑奖励。 这些物品的发放是根据累计登入天数决定的:

查看奖励最初的时间安排列表

下面的列表所展示的是版本23.10之前每日献礼的里程碑奖励。这些物品的发放是根据累计登入天数决定的:

版本23.10发布后,第1050天和之后每50天的每日献礼会从“常驻”奖池A、B和C中轮换抽选(按照A-B-C的顺序,每五十天出现)。三个奖池的具体内容如下所示:

特例:

  • 更新 23.10后,玩家在累计第五天登录时必定会得到 现金‍25000 和 内融核心‍ 1000 奖励。

距下一次里程碑

1050天签到里程碑即将来临!

1050天签到里程碑即将来临!

附注

  • 随机登录奖励获得的加成可以与免费或购买获得的3天、7天、30天或90天加成组合,但无法与本身组合。举例来说,如果一名玩家在每日奖励刷新前登录并领取了当天的经验值加成奖励,然后他在奖励计时刷新后重新登录又领到了第二个经验值加成奖励,那么这两个奖励的加成时间将不会组合,后面一个加成将会被浪费掉。
  • 热修: 月动球4后,通过里程碑获取的Prime版MOD无法在玩家间交易。这是为了防止玩家通过建立多个账号来获取多个MOD。

漏洞

  • 获得加成时会显示为双倍时长(例如,3小时加成会显示为6小时加成)。在重新登录或进行任务后,时长会恢复正确显示。

更新历史

奇美拉:热修23.10.6 - 2018年10月19日 (五)
  • 修正在使用手柄时能够跳过选择每日登陆奖励问题。
奇美拉:热修23.10.5 - 2018年10月18日 (四)
  • 调整了每日登陆奖励的通讯文本缩放和长宽比设定。
奇美拉:热修23.10.3 - 2018年10月16日 (二)
  • 修正每日登陆奖励的提示框会一直显示80内融核心的问题,哪怕不是80个的时候。
奇美拉:热修23.10.2 - 2018年10月13日 (六)
  • 移除每日登陆奖励界面中的一些不必要的声音。
奇美拉:热修23.10.1 - 2018年10月13日 (六)
  • 修正在3选1登陆奖励时领取奖励产生的问题。
奇美拉:更新23.10.0 - 2018年10月12日 (五)
  • 每日献礼的折扣描述从“-50%”改为“50%OFF”。
  • 800天登入奖励——北极星披饰首次发布。
  • 修正了登录奖励的加成显示时间错误的问题。
  • 将每日献礼可能出现的入库遗物(前纪V2)替换为当前遗物(前纪H1)。
  • 修正了750天登录奖励会给玩家三个特殊功能槽连接器的问题(应该只给一个)。
  • 增加了750天登录奖励“指路玫瑰储藏箱”,其内容包括:
    • 指路玫瑰浮印
    • 特殊功能槽连接器
    • 3天经验加成
  • 给每日献礼系统加入“点击打开”、“选择一个”和“按X打开”提示标签。
  • 修正了玩家可以从每日献礼系统中得到已入库的遗物的问题。
  • 修正了奖励界面上的一处错误图标。
  • 移除奖励表中的一个已入库的遗物并换上一个新遗物。
更新19:内战 - 2016年11月12日 (六)
  • 修正了当奖励为MOD时触发的脚本错误。

更新 23.10

Daily Tribute Changes
Milestones!

On the major Milestone days (every 50 days between 0-1000) you will be presented with up to 3 Choices! These choices will still respect the original chronological release, and by the next time you reach a given category, you'll see a new item appear in place of what you've already chosen (if applicable).

1. Sigils and Resources. Days 50,150,250, etc.
2. Primed Mods. Days 200,400,600, etc.
3. Weapons. Days 100,300,500, etc.

Day 1000 and beyond!

Starting at Day 1050, Evergreen reward choices will be rotated every 50 Days though the following options:

Evergreen Choices A (choose one):
3 x Forma
3 x Exilus Adapter
4 x Weapon Slots

Evergreen Choices B (choose one):
50,000 Kuva
7-day Boosters (Affinity, Credits, Resource)
30,000 Endo

Evergreen Choices C (choose one):
3 x Rifle Riven
3 x Melee Riven
3 x Secondary Riven

Scaling Day-to-day - Scale all the things!

One important thing to clarify is that the in-game items received on the non-Milestone Days in Daily Tribute system now scale based on the amount of days you have logged on. Endo is an example well documented in the past Workshop, but this also applies to Credits, Booster Durations, Resources, Syndicate Medallions, Relics, and Forma Blueprints. The way this Scaling works is that we have chosen a base amount of a given item and applied a multiplier that reflects your current amount of Days logged in - it does vary by item type! For example, on Day 1 I get 1 x Tellurium, but on Day 1000 I get 6 x Tellurium!

Additional Information
  • There is now a fixed Day 5 Reward of 25,000 Credits and 1000 Endo.
  • Our goal is to make it only slightly more flexible while still respecting the core need to login frequently. Personalization is a huge part of Warframe and we think that this changes the Daily Tribute system to better reflect that.
  • The Lodestar Syandana and the Lodestar Armor Set - they are staying at Day 800 / 1000 respectively.
  • We have added custom lines and videos to each Daily Tribute which brings a Warframe NPC out to greet you on your new day.
Changes
  • Changed Coupon wording from ‘-50%’ to ‘50% OFF’ for clarity.

更新 23.0.8

  • Fixed the D-Pad not working on the Daily Tribute screen.

更新 22.20

  • Fixed Boosters showing double duration in top right after being obtained through Daily Tribute reward.

更新 22.11

  • Fixed Daily Tribute potentially giving a vaulted Relic.

更新 22.9

  • Replace a vaulted Relic (Meso V2) with a current Relic (Meso H1) in the Daily Tribute rewards.

更新22.8.3

  • Fixed the 750 Daily Tribute rewarding you 3 Exilus Adapters instead of the intended 1.

更新 22.6

  • Added 750 Day Daily Tribute Reward, the “Guiding Rose Cache”.

更新22.1.2

  • Sigma & Octantis added as 700-day reward.

更新 21.0

  • Added “click to open”, “select one”, and “press x to open” instruction labels to the Daily Tribute.

更新 20.2

  • Fixed a Vaulted Relic being rewarded as Daily Tribute.

更新19.11.5

  • Fixed an incorrect icon for Login Reward content.

更新 19.10

  • Removed a vaulted Relic from the Daily Tribute rewards and replaced with new Relic.

更新19.7.1

  • The Codex now shows if an item is included in the Daily Tribute offerings.

更新19.5.7

  • Fixed Primed Vigor being tradable.

更新 19.0

  • Fix a script error when the Daily Tribute offered a Mod.

更新: 航道幽影10

  • Fixed bug that was causing players to get stuck on the login reward screen.

更新: 航道幽影

  • Void Key Pack from the Market and Daily Tribute has changed to Relic Pack.
  • Fixed the Daily Tribute screen overlapping the completed Quest screen.
  • Fixed an issue where receiving rewards requiring inventory slots prompted the “Invalid Inventory Slots” message.

更新: 月动球4

  • Fixed Primed Fury being tradable.

更新 18.8

  • Players will no longer have to log in/out to receive the Daily Tribute prompt if already logged in when the login resets.

更新 18.6

  • Fixed the UI incorrectly stating that you had invalid Inventory slots when claiming Daily Tribute items that require a new slot.

更新 18.4.13

  • Fixed some Hidden Login Rewards not properly being delivered to players.

更新 18.4.10

  • Fixed an issue that would cause login rewards to be lost by players whose game closed immediately after logging in.

更新 18.4

  • Fixed an issue where login rewards were not given to players.

更新 18.0.6

  • Fixed an error that would occur in distributing login rewards.

更新 18.0.5

  • Fixed Login rewards rewarding blueprints for items already owned by the player.

更新 18.0.4

  • Fixed some login rewards missing from the Login 2.0 reward system.

更新 18.0

Introduced
  • The Login Reward System has been given a total overhaul, and will now give players increasingly valuable rewards with each daily login.
  • Logins are tracked cumulatively, and players will not be penalized for missing any number of logins.
  • Players with a higher Mastery Rank will have increased chance to receive rare (or more valuable) rewards.
    • Each level of Mastery Rank will provide a 5% increase to obtaining improved rewards.
  • Login Rewards are randomly generated.
  • The following unique weapon has been added to the Login Reward System:
    • Azima: This unconventional machine pistol packs a deadly surprise.

5.0
3人评价
avatar
W
0
只能获得玩家未达到精通等级的战甲/武器的蓝图
13段萌新拿了一张绝路蓝图是咋回事。。。
1年
avatar
0

应该是未掌握吧

1年
avatar
0

每日献礼得到资源数加层 本身还有个掉率加层 我去刷赤毒 打完结算没有给我加层 屏幕右上角显示buff的地方 没有资源加层buff了 求解

2年
1
0

每日献礼缩得到的资源拾取双倍加成是不会再屏幕右上方buff处显示,他会在你拾取的时候将你的拾取数目变更为原来的双倍,比如赤毒要塞的生存,每刷完一个如果有这个buff就会给你400赤毒,如果有笑猫的双倍加成则会变成800

1年